Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~RAdoCanon | użytkownik

imię i nazwiskor adresRzeszow zarejestrowany18.08.2008 @23:29:30 ostatnio na stronie15.10.2014 @19:27:23

dużo chęci, mało umiejętności

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty46 komentarze756 posty na forum0

komputer / sprzęt
C 40D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~rdzewka    17.04.2010 @15:34:21
wybacz xD gdyz nawet nie zwróciłam uwagi;D że zdj po powiekszeniu jest w takim duzym rozmiarze xD kolejne zdj bede zmniejszac;D i dziekuje za komentarz
~tomay    29.10.2009 @12:18:55
soory ja glupi jestem i zmulony troche jak staw bagienny.....nie raz nie kojarze co fota a co rysunek............ale i tak masz fajne zdjecia.super dziewczyny.........
^sleepwalker    28.10.2009 @15:17:58
Jeżeli twoje ostatnie zdjęcie to rysunek to jestem pełen podziwu :P
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~Pppp    15.09.2009 @09:55:37
dziekuje
~Pppp    11.09.2009 @13:57:21
mam dwie lampy ELFO z dwoma softboxami chociaz na Mitcha np swiecilam swiatlem punktowym i tylko jedna lampa wystarczyla
~Pppp    11.09.2009 @11:53:27
podoba CI sie?niemozliwe
~BerryInBloom    09.09.2009 @23:28:23
Dzięki, dobrze wiedzieć
+schadock    07.09.2009 @23:20:15
_______
~Pppp    07.09.2009 @14:55:24
nie bede moze pisala jak powinna byc ubrana...po 1 nie wyglada jak dziewczynka po 2 nie wyglada jak zagubiona...wyglada jak typowa "wiejska dziewucha" wybacz za okreslenie zlapana przypadkiem jak spuscila glowe :P
nie czuje tutaj nic
to moje subiektywne zdanie
poprzednie zdjecia podobaly mi sie u Ciebie bardziej.
~Pppp    07.09.2009 @10:34:54
ta...kazdy mowi "tak mialo byc" :P
ale mi sie nie podoba.Klimatu nie czuje,tymbardziej ze ubrana jest raczej kiepsko jak do klimatycznej foty.
"nie czuje" tego zdjęcia.
~Pppp    07.09.2009 @09:01:02
wydaje Ci sie...czepiasz sie za te ostrosc od poczatku.A jest tak jak mowilam odnosnie przerabiania na jpg i zmiejszania ja mam tak z kazdym zdjęciem,zreszta znudzilo mi sie juz tlumaczenie.
Moje zdjęcia przynajmnie sa doświetlone a nie czarna plama zamiast oczu jak na Twoim ostatnim :P
proponuje kupic blende
~factum    06.09.2009 @11:56:44
dziekuje serdecznie
_______
Piorunochron na szczycie wiezy koscielnej jest najlepszym dowodem
na to, ze wszyscy miewamy czasami watpliwosci.
~amodydy    06.09.2009 @11:38:10
może ja to ocenię
_______
Świadczyć słowami miłość to nie miłość. - ja tam lubię posłuchać opinii.
~ankzz    06.09.2009 @11:20:32
okej , jutro coś wrzucę z jedną modelką
~rettus    05.09.2009 @15:35:20
no może i masz racje, ale człowiek uczy się na błędach, a ja sie dopiero uczę, ale dziękować za opinie
_______
What's the problem? I don't know.
Well, maybe I'm in love.
~sylwekgirll    05.09.2009 @14:51:44
ok, dzięki za szczerośc, dopiero się uczę
~monicapureart    05.09.2009 @14:27:57
Dziękować
~pozaswiatemslow    05.09.2009 @11:18:48
Dzieki
Po prostu byłoby o wiele lepsze gdybym je zrobiła lepszym aparatem.
~gawronie    05.09.2009 @09:24:12
~olszewsky    05.09.2009 @00:04:59
dzięki
_______
~Kafo    04.09.2009 @23:55:06
Dziękuję za opinię :D
_______
zapraszam do komentowania moich prac, a także do odwiedzenia mojego póki co skromnego portfolio

http://www.kafo.zgora.pl
~zielonobrazowy    04.09.2009 @23:33:39
dla Twojej informacji ostatnie zdjęcie nie miało obróbki tylko było robione za pomocą filtra podczerwonego,
poza tym jak dajesz słabą ocenę to uzasadnij to w komentarzu, na tym polega ten portal
i jakbyś się przyjrzał dobrze to zauważyłbyś ze ostrość jest idealna na środkowej kropli
ale coż żeby widzieć trzeba patrzeć dobrze
pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2009-09-04 23:34:09
_______
"perfection leaves no place for imagination"

zapraszam
http://zielonobrazowy.digart.pl/
~Pppp    03.09.2009 @11:55:18
kiedy u Ciebie beda faceci ! ha!
a tak powaznie...to prosze o Cierpliwosc... za tydzien mam duuuuza sesje...fashionowa i bedizesz mial i babeczki i facetów
~daria27    02.09.2009 @23:04:37
pozdrawiam zdolengo kolege!! =)
~Seeya    02.09.2009 @21:33:08
Żadna prowokacja. Po prostu mi się podobało.
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt